Kādu lomu spēlē atslēgvārdi?
Kādu lomu spēlē
atslēgvārdi?
Nepieciešamība atslēgvārdiem ir tā, lai citi cilvēki varētu internetā atrast
Jūsu mājas lapu.
Check-it.online ir
rīks lai palīdzētu Jums sekot līdz savu atslēgvārdu darbībai.
Pašos pamatos, ierakstot kaut ko Google meklētājā, Google apskata savos
plauktos un izvelk visas mājas lapas kuras satur to, kas tika ierakstīts
meklētāja lodziņā.
Piemēram: Ierakstu ‘ziemas riepas’. Google sameklē visas lapas kuras satur vārdus ‘ziemas’, ‘riepas’ un frāzi ‘ziemas riepas’. Un rezultātus pasniedz ierastajā sarakstā.
Tātad, tiek parādītas tās lapas kuras satur meklētos vārdus un NETIEK parādītas lapas kuras nesatur tos vārdus vai frāzi. Tas ir SEO (Search Engine Optimization) pamatu pamats.
Bet vai ir tik vienkārši? Protams ka nē. Jo Google ir jāizvēlas secība kurā parādīt rezultātus. Kurš riepu serviss būs pirmais? Varbūt kāds lielveikals kurš arī pārdod riepas?
Ja teksts lapā garantē parādīšanos Google, tā ir tīrā matemātika.
Bet pozīcija kurā lapa parādās, ir SEO māksla. Kurš pirmais? Kurš otrā, trešā utt. lappusēs?
Atslēgvārds ir tas vārds vai frāze ar ko meklētājs jūs meklē. Ja Jūs pārdodiet riepas, un mājas lapā rakstāt ‘pārdodam riepas’, tad kaut kur rezultātos jūs ierindosieties.
Ja gribat palielināt savas mājas lapas apmeklētāju skaitu, tad Jums ir kaut drusku jāpiestrādā pie atslēgas vārdiem.
Vispirms, ir jāsaprot kur tad ierindojaties. Ir jāiet uz Google un jāieraksta savus atslēgas vārdus, un jāatrod kurā rezultātu lappusē parādās Jūsu lapa. Un tā, katram savam atslēgvārdam. Piemēram: ‘riepas’, tad ‘ziemas riepas’, tad riepu serviss’, utt, utt.
Ja neesat pirmajā
lpp., tad noteikti ir kaut ko jādara lietas labā. Ko darīt?
Pirmkārt, vārds var atkārtoties. Piemēram:
Mēs pārdodam riepas. Mēs montējam riepas. Mums krājumā ir daudzas riepas.
Vārds parādās 3x, nevis 1x. Tas jau ir labāk. Rezultāts ies uz augšu. Protams, jāatceras nebraukt no viena grāvja otrā. Ja rakstīsiet: riepas, riepas, riepas, riepas, – tas dos pretējo efektu. Google ieliks lapu melnajā sarakstā un tā neparādīsies nekur. Tekstam jābūt tādam ko cilvēks var ērti lasīt.
Sadaļas nosaukumam arī ir nozīme. Ja sadaļa saucas RIEPAS, un atverot to,
vispirms ir virsraksts: ‘Mūsu riepu klāsts’, kuram tad seko teksts kurā
atkārtojas vārds riepas – Tās jau ir reālas SEO darbības. Sadaļas nosaukumam ir
lielāka vērtība nekā parastam tekstam. Virsrakstam ir mazāka vērtība nekā
sadaļas nosaukumam, bet lielāka nekā parastam tekstam. Vārdam lapas sākumā ir
lielāka vērtība nekā vārdam lapas beigās. Ir arī citas vietas kur ielikt
atslēgvārdus. Tie saucās META TAGS. Par to citreiz. Galvenais ir tas, ka savā
mājas lapā varat daudz kur izpausties ar atslēgas vārdiem, lai Jūsu lapa iegūtu
labākas pozīcijas meklētāja rezultātos.
Kad tādas darbības ir veiktas, atkal jāskata kādi ir rezultāti.
Protams, Jums nebūs tikai viens atslēgvārds, Jums būs vairāki tādi. Tam pašam riepu servisam, atslēgvārdi varētu būt: riepas, ziemas riepas, vasaras riepas, vis-sezonas riepas, radzes, riepu remonts, diski, riepu montēšana, jaunas riepas, lietotas riepas, utt utt.
Bet kuram ir laika katru dienu sekot līdz saviem atslēgvārdiem?
Jaunais pakalpojums – www.check-it.online katru dienu sameklēs jūsu atslēgvārdus un piefiksēs rezultātus. Jūs jebkurā laikā varēsiet tabulā apskatīt kā jūsu atslēgvārdiem veicas. Kā bija pagājušo nedēļu? Kā ir tagad? Katru reizi kad kaut kas saturā tiek mainīts, ir vērts skatīt līdz kas notiek ar atslēgvārdiem. Vai pozīcijas iet uz augšu, uz leju, vai nemainās.
Savā Check-IT.online konta vadības panelī Jūs varēsiet mainīt un papildināt atslēgas vārdus un skatīt rezultātus pa dažādiem laika posmiem.
Check-IT.online sistēma arī skata dažas citas lietas: pirmkārt, vai Jūsu mājas lapa atveras kā paredzēts. Ja tās darbība kaut kāda iemesla dēļ ir traucēta, Jūs uzreiz saņemsiet ziņu e-pastā par to.
Google arī liek uzsvaru uz to lai katrai lapai būtu SSL sertifikāts. Check-IT.online sistēma arī to pārbauda, un parāda kad iztek Jūsu sertifikāts. Ja nav derīga sertifikāta, arī tas tiek parādīts.
Nu jau vairākus gadus likumdošana nosaka ka katrai mājas lapai ir jāsatur datu aizsardzības politika. Ja tas netiek darīts, var tikt piemērots sods. Check-IT.online sistēma pārbauda vai Jūsu lapai ir redzama datu aizsardzības informācija.
Check-IT.online pakalpojumu varat izmēģināt vienu nedēļu par tikai €1.00. Pēc tam, maksa ir €15 mēnesī, par 5 atslēgvārdu monitoringu. Pieraksties uz izmēģinājumu jau šodien! Jo ātrāk sāksi, jo ātrāk tiksi pie rezultātiem.